یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، فشار خون بالا: چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، فشار خون بالا: چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه از آخرین مرحله است، اما آن را نیز در برخی از مزیت، علاوه بر این، برخی از بیماران مناسب برای آن نیست، مانند یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا. پس از آن، بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی، فشار خون بالا، شما می توانید یک پیوند کلیه اجتناب کنند.

در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه را بهبود و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، آنها را به یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

در بیمارستان ما، بسیاری از درمان های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی وجود دارد، آنها یک اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی، یکی از معروف ترین - میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. با استفاده از این درمان، بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است یک فرصت به یک زندگی با کیفیت بدون پیوند کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

در این روش درمانی جدید، آن را کاملا ترکیبی از مزایای استفاده از طب چینی و طب غربی به وضوح بهبود بهره وری از دارو. این یک درمان خارجی، که در آن تکه های کوچکی از مواد مخدر به سرعت می توانید به کلیه جذب شود. با استفاده از این درمان عملکرد کلیه می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

اگر شما برای نارسایی کلیه در درمان ما، و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: